pain on - pain off

Jag har så ont i min överkäke!!!
Jag går sönder snart. Jag LOOOVAR.

Mina tänder är helt... ömma. Elakt. Ja.

Så här är det.
Jag fick min tandställning i morse...
Tio i åtta hade jag tid hos min tandläkare. Klockan åtta var jag på torget och väntade på min buss.
Tio minuter, och plötsligt har jag konstant värk.

Med värken i tänderna kom huvudvärk.
Därav dåligt humör.

Förlåt om jag har varit/är pms-ig idag. Inte meningen...




Alltså. Jag just nu ^.

Stackars lilla mig.

Och anledningen till tandställningen är ju så klart: min glugg.
Har även opererat i munnen pga den.

Jaja.
Tror att jag ska ta en promenad. Sen plugga.

Btw, dansen idag gick faktiskt bra, det var jätteroligt!
Vi längtar tills nästa gång!

Imorgon blir det stan med tjejerna - tjejkväll i Mitticity, woho!

Eh, ja.

Jag går ut nu.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback