Jag ska dansa fastän hjärtat brister

Skoldagen idag började extremt bra med sång på musiken, och ett spanskaförhör som gick galant osv.
Var på bra humör, eftersom att jag och Sofia faktiskt bestämde igår att vi ska vara glada och positiva från och med nu! Vi ska tänka bra tankar och vara glada och trevliga.
Mot slutet av dagen blev jag dock lite irriterad och trött - folk är ju så jobbiga...

Jaja. När jag gått av bussen gick jag direkt till biblioteket och lånade fyra böcker. Alla okända, så vi hoppas att det finns något bra och nyttigt att läsa i någon av de i alla fall!
Skulle egentligen fotat Alma och Mikael idag, men jag var inte på humör för att springa runt med kameran... ledsamt nog. :(
Vädret var inte vad jag tänkt mig heller.

Jaja, har faktiskt skrivit klart min bilduppgift/faktatext om Vincent van Gogh. Kommer säkert göra en massa ändringar innan den ska lämnas in på fredag. Men är nöjd ändå.
Haha, ska plugga lite NO med Sofia nu också.

Kollade efter en tröja på H&M men hittade den inte, jaja. Får väl gå ner en annan dag.

Nu blir det plugg över telefon, önska mig lycka till!


Kommentera gärna om ni vet något fint/bra/nyttigt ordspråk eller dylikt, jag behöver det för mitt broderi i slöjden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback