Hejhejhejhej

Mitt humör är upp&ner.
Mitt huvud är fullt av tankar jag inte vill ha.
Jag får panik på grund av mig själv.
Hur jag beter mig.
Vad jag säger.


Så jag tar en paus.
Skriver inte mer just nu.
Inte för folk.

Det slutar bara dåligt om jag börjar säga vad jag känner och tycker.


Min helg är fylld av mappar, papper och skrivböcker.
Ligger efter i de flesta ämnen, men kämpar på.
Har gjort det mesta. Bara matte och lite svenska kvar.

Alma, min älskade, bästa storasyster är i Filipstad över dagen - jag saknar henne!
Vi fick inte sova i samma säng i natt, på grund av att jag fortfarande är sjuk och inte ska ge henne vad nu jag har haft. Så det blev en ensam natt. Men jaja, imorgon blir bra. En hel dag ska spenderas med henne.

Att ha en storasyster är bäst, och jag har dessutom två!
Någon som tar hand om en. Alltid. Oavsett vad man gör eller vad som händer.
De finns alltid där för en.

Och jag vill tacka er för att ni finns. Alma och Amanda, vad vore jag utan er?


Vi hörs kanske någon gång framöver!

Kommentarer
Amanda säger:

Jag är en av de där som alltid kommer en minut försent. Jag har inte fått se KENT live. Är såå avis på alla som har fått göra det. Vilken stor upplevelse det måste vara!

2010-09-04 | 16:59:58
Bloggadress: http://amandahellstroms.blogg.se/
Wararat säger:

svar, stackarn, krya! :)

2010-09-04 | 20:49:30
Bloggadress: http://noxea.blogg.se/
sandra säger:

Frågestund på bloggen kika gärna in, hade vart kul om just du skrev en fråga eller två (: Och ta chansen att bli dagens blogg! Peace Sandra

2010-09-07 | 12:41:57
Bloggadress: http://saaandriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback