Gonna say it one last time:

Ni borde lyssna på denna.

Please take me back to the times with you.
To all the places we've been to.
To all the things we've been through.













































Varje bild betyder något.
Något speciellt. Varje bild är ett minne. Ett minne av dig. Ett minne av mig. Ett minne av oss.
Något du sagt. Något vi gjort.
Ställen vi varit på.
Platser som är speciella.
De finns överallt. I hela stan.
På platser, i musik, i tvprogram, i mig.
Det kanske är sista gången jag besökt dem nu. Förhoppningsvis.
Jag var på alla de platserna en gång. Då gick någon bredvid mig. Solen lyste. Det var varmt och jag var lycklig. På riktigt.
När jag nu kommer tillbaka. Då går jag ensam. Solen lyser ibland. Det är kallt och jag känner bara sorg och saknad. Jag är trött på det här. Att sakna.

Du har gått vidare. För längesedan. Många gånger.
Nu är det min tur.

Jag släpper dig.
Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback