Cut the bonds with the moon

What am I supposed to do when the best part of me was always you
What am I supposed to say when I'm all choked up and you're ok
I'm falling to pieces

Breakeven - The Script
Är så trött!
Orkar inte vara kvar.
Vill bara åka bort.
Stanna ett tag.
Vila upp mig.
Sover fortfarande dåligt.
Fast ändå inte.
Är bara jättetrött hela tiden.
Sämst.
Jaja. Snart blir det mat här ute.
Sen ska jag plugga på saker... som jag inte vet riktigt varför jag pluggar på. Haha.
Men aa.
Blir att packa och sedan lägga sig tidigt i kväll.
Åker till stan imorgon efter skolan - då vi har Elevens Val och jag ska dansa hela dagen... undrar hur det ska gå.. ;s - och bor där hela veckan och nästa vecka.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback