Crybaby

Jag har just sett en av de vackraste, finaste, gulligaste filmer jag någonsin sett!
50 first dates
Jag kan inte fatta hur jag kan ha missat den?!
Jag har ju sett de flesta sevärda filmer, speciellt de vi faktiskt har hemma. Men det är faktiskt första gången jag tittade på den här. Och jag kan säga att mina ögon inte var torra. Det var som om någon vridit på en kran. Tårarna bara forsade, haha. Ännu ett tecken på att jag inte är riktigt frisk än?
Jag har huvudvärk och kroppen är död.
Gör allting 50 gånger långsammare än vanligtvis. Om jag gör något lite för fort dödar mitt huvud mig. Så tyvärr var det nog rätt beslut att stanna hemma en dag till...
Har nu svalt ner en Ipren, hade tänkt äta och sen ta en extremt långsam och lugn promenad. Jag behöver verkligen komma ut, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback