Berätta för mig om det är sant

Mmm, sitter här och dunkar Säkert's senaste skiva, Facit.
Alltså, man kan inte annat än att älska.

Jag har gjort klart alla mina läxor. Har bara svenskan kvar och den orkar jag inte göra just nu...

Jag kom hem vid fyra typ, efter att ha dängt killarna i frisbee/fotbolls-brännboll på idrotten! Då mötte jag Alma som var på väg ner på stan. Vi gick runt lite där, sen gick vi ner och köpte ett par tights hon hittat. Efter det blev det plugg samt käk. Vi fixade mackor och bredde ut mat och läxor över bordet. Pappa höll på att bryta ihop när hna kom hem.
Haha, men ja. Jag är faktiskt färdig nu. Så grymt skönt!

Ska snart njuta av hemgjorda hamburgare och Idol med systrarna.
Blir mysigt!

Något annat som är mysigt är tröjan jag har på mig!


Hihi, jag vet att ni älskar mina cambilder!


Pussheeeeej.

Kommentarer
Frida :) säger:

Sötbarn! :) gött att läxorna är i stort sätt färdiga!



Svar. Men LOL. värst va knas man kan vara. c:

2010-09-22 | 19:40:50
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback