Some day... One day.

Tänk att man kan ha så underbara vänner.
Tänk att jag har det.
Vilken tur jag har.
Är inte värd dem.
Inte en enda.
Ändå finns de alltid där.
Bara för att man har en dålig kväll, då allt är mos - så ringer de, pratar på msn, frågar hur det är med en.
Pratade med Niclas i telefon förut, han ringde bara för att muntra upp mig lite.
Pratade med Sofia som tar sig tid borta i Gran Canaria bara för att försöka lösa upp alla knutar i mitt virrvarr av tankar.
Jag älskar er.
Skulle helt ärligt inte vara något om inte ni fanns.
Någon dag.
Senare framöver.
Då tänker jag tacka er.
Då när jag har blivit bra.
När jag är den personen jag ska och vill vara.
För jag vet
att det kommer vara er förtjänst.

Kommentarer
Nikkäh ;D säger:

Jag skulle kunna döda dig för bilden om det inte va för det fina inlägget! :)

2010-10-28 | 22:30:20
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/
Hannes Kungen Carlson säger:

Hämnd är ju alltid tillåtet niclas ;)

2010-10-29 | 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback