So tell me when you hear my heart stop, you're the only one who'll know

Jag plockade ihop lite gamla tidningar när jag städade förut och gissa vad jag hittade i en OKEJ-tidning? Jo, en intervju med min älskade babuyo Timo Räisänen. Alltså, en riktigt gammal intervju. Från mars typ.. innan hans album släpptes. Innan jag fått lyckan att träffa honom.
I alla fall, då kom jag på vad jag ska göra. Jag ska gå igenom gamla dagböcker, skrivböcker, ett och annat gammalt brev och andra böcker som jag klottrat och kluddat i. För det har jag gjort mycket under åren. Så nu är det musik och minnen som gäller!
Det är en hel del att gå igenom... men jag älskar att läsa i (speciellt dagböcker) gamla böcker. Saker jag skrivit. För att få se hur mycket jag faktiskt utvecklats under åren.

I ett hörn står mina konfirmationspresenter. Insåg att jag fick massa saker inför att jag ska flytta hemifrån. Skaffa eget. Jag har bestick, glas, skärbräda. Jag längtar mer och mer efter ett eget liv. Jag vill ha ett eget liv med min syster. Jag vill verkligen flytta, börja på något nytt. Jag vill ha en lägenhet i Sunne som jag delar med Alma.
Jag längtar som sagt mer och mer. Blir galen snart.
Jaja, nu ska jag läsa.
Klockan fem åker vi på teater.
Tjaa!

Kommentarer
Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Det är inte så långt kvar till gymnasiet Frida. :o



Svar. Så lite så! :D Bradet! c:

(y)

Tack! :D Det hade jag.

Såliteså bästa Frida <3

haha jaaa :D



Jodå, Super Mario ftw. c: Spec 8 bits!

2010-10-24 | 22:02:43
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback