Oh this town...

Eftersom att Karlstad är världens vackraste stad just nu - när solen är framme och kastar sina gyllene strålar på de vackra färgerna - så ville jag såklart fota idag. Dock hade jag ju Niclas med... och är inte speciellt fokuserad när jag är med honom, haha!

Skolan idag var helt okej.
Gick sedan hem till Niclas, hämtade vårrullar och checkade in hans hus.
Tog bussen ner till stan, gick hem till mig.

Satt i mitt fönster, tog kort på och mobbade förbipasserande människor.
Åt med Alma, sen drog vi ut med kameran. Det slutade med att vi hamnade på Indiska där vi var liite konstiga.

Gick hem, skrek åt folk som gick/cyklade/sprang förbi mitt fönster. Dansade.
Sen följde jag honom till bussen och nu har jag tänt ljus och ska plugga.

Det luktar vanilj i mitt rum.
Jag spelar lugn musik.
Just nu är allt bra.
Är lugn.
Inga panikkänslor.


Måste lägga ut bilder. Har inte gjort det på evigheter ju!



Det enormt jättesöta paret som Niclas frågade om han fick ta kort på! ♥








Niclas fotade även lite "porr" åt mig...


Indiska!!



















Mitt rum med tända ljus samt blixt. Det gillas!
Hahaha.


Jag - pluggar med vitvarmchoklad med smak av kokos. Mums!



Jajaja. Nu måste jag verkligen plugga!
Hejs.

Kommentarer
Kungen säger:

Sista bilden ser så hiiiimla mysig ut ;)

2010-10-07 | 20:59:52
Frida! ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Åh låter som en super eftermiddag. c:



Svar. Du är sötast och bäst, kom ihåg det.

Aha okej, då missade jag nog inget. :c </3

2010-10-07 | 21:15:48
Anonym säger:

vart kan man köpa varmvitchoklad ? :O

2010-10-09 | 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback