Inga kan ta fel på varann som vi

Chilldag i skolan idag.
Endast en lektion - bild.
På SO'n bar vi stolar och fick sluta tidigare.

Vi åt lunch, hade en kvarts hemkunskap och sen var det dags för Talangjakten.
Jag gjorde upp med Mattias att jag, som råkade ha kameran med mig, skulle foto alltihop.
Sprang runt från klockan ett till klockan tre med kameran i högsta hugg.
Blev en hel del bra bilder faktiskt!

Var sjukt trött när jag kom hem, hade inte ätit ordentligt...
Åt lite, hjälpte Alma.
Fick även filmerna inför imorgon av Hannes.

Tackar, tackar!


Har just skrivit klart min bildanalys, woho!
Äntligen.

Så nu dör jag av huvudvärk och ska gå igenom bilder från idag. Naaaaaaaaejs.

Hihi, skriver sen.
Hörs latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback