I just wanna shout and scream

Väntar på att duschen ska bli ledig. Så fort den blir det hoppar jag in och duschar, sen ska jag uträtta lite ärenden innan Alma kommer hem och vi äter lunch och sen cyklar bort mot pingistävlingen och kiosken. Jag ska lämna tillbaka böcker och köpa gott inför ikväll!

Hörde nyss reklamen för SAW3D, ble GRYMT sugen på att se den, haha!
Lär väl kissa ner mig idag... haha.

Äh. Har Niclas och Maja som tar hand om mig. Hoppas jag...

Vädret är för äckligt, men kanske hinner komma ut och gå lite.. jag vet inte.
Sitter och lyssnar på de senaste dagarnas drog: Is This The End - Miss Li Den är mucho fin.

Haha, kommer nog upp lite bilder också, om jag hinner sen.

Nu ska jag in i duschen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback