En-ingenting-dag

Vaknade i morse efter att ha sovit, ingenting.
Klockan halv sex kollade jag sist på klockan.
Låg vaken och funderade, illa.
Efter frukosten blev det att duscha, inte fixa sig och sen greja lite med Almas bildprojekt.

Är ju en så söööt systerfotograf så jag hjälper henne.

Sen har vi bakat Chokladbiscottis. De blev jättegoda och fina.
HEJ julklapp... haha.

Väntar på att Sofia ska ringa - hon ska vara übersnäll och hjälpa mig med SO'n.

Sen blir det nog att göra Vitchokladdrink/mjölk/chokladsak med Alma och Albin.
Måste ju testa att gör alla goda ting ur senaste bakboken inköpt på Nöjesbutiken.

Blir nog att gosa ihop mig i min nya stora tröja inköpt på myrorna, hähä. Så fort den är färdigtvättad och torr...

Jaja, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback