Doften av blöta löv och äpplen

Har varit ute i trädgården med mamma.
Klättrat i alla träd, med och utan stege, plockat äpplen.
När jag kom hem från Sofia vid halv tolv i förmiddags möttes jag av doften av blöta löv - min favoritdoft i hela världen.
Sov hos Sofia med Maja i natt.
Skönt - med annat att tänka på.
Bara kunna skratta.
Flamsa som aldrig förr.
Sova bredvid min bästa vän.
Det är de enkla sakerna som är de finaste.
Sitter i min stora tröja, lite halvburrig, så ska ta ett bad nu tänkte jag.
Lyssnar på den just nu bästa spellistan - får mig på mycket bra humör, checka in: nu suddar vi bort september - by miraan
Nu ska jag bada, få håret flätat av min kära mami (som är på bilderna) och senare ikväll blir det att kolla in hennes premiär.
Imorgon går jag antagligen upp tidigt och fotar - blir mys. Klockan ställs på halv sju.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback