Snö♥

Åh jag dör.
Äntligen snö!
Ganska skön dag i skolan idag.
Musiken ägde, för övrigt.
Älskar att lyssna på Mattias.
Älskar hans lektioner.
För han får allting att vara och verka intressant.
Såg klart på Ondskan på svenskan, herregud vilken bra film!
Men hemsk... uschankuschan.
Jaja.
Åkte hem från skolan, var hemma ett tag och sen beslutades det att jag behövde åka till min syster.
Cyklade dit i snöstorm.
Kallt och blött.
Men värt det.
Hon behövde mig ju.
Sen följde hon med mig hem till stan igen, vi fick skjuts av hennes papi!
Kollade på Ung&Bortskämd och sen skulle jag dra.
Handlade med mamma och Klara, åt mat och nu spelar jag av musik.
Måste ha nytt till min iPod.
Har också bestämt att jag ska praoa med Tomas.
Höhö. Kommer bli asskönt!
Jaja, planerar min träning med Niclas just nu.
Hihi, är faktiskt jättetaggad!
Imorgon har jag lovat att hjälpa Klara fota lite och på torsdag ska jag fota bokreleasen för Tomas bok.
Mumma, får 400 kr för det!
Jaja, ska fortsätta med musiken nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback