Kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont

Måste ju skriva, hahah!
Åkte hem efter en helt okej dag i skolan, rätt bra faktiskt, dock hände ju lite saker.
När jag varit hemma en stund kom Niclas hit.
Han dissade sin konfa för att vara här. Mys.
Han åkte ganska nyss faktiskt, eller ja... en halvtimma sedan.
Så jag har suttit och pratat med Alma.
Jag måste bara berätta att jag har världens sötaste lilla kusin (Hanna, oroa dig inte, du är också världens sötaste!)
Men han hade tråkigt idag när han var på fritidsgården (han är tio år) så han spelade in röstmeddelanden där han bad mig prata med honom för att han inte hade någon att prata med.
Snacka om att jag smälte?!
Satt och flinade vid varje meddelande.
Min bebis det. ♥
Nu ska jag gå till sängs, plugga lite och så.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback