Jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång

Jag väntar bara på att min syster ska komma hem.
Har inget att göra, inget att skriva.
Har redan duschat, varit ute och gått och tittat på tv.
Läxorna tänker jag inte ens tänka på än på ett tag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Hade kul i skolan.
Dock blev min iPod kvar.
Niclas har den.
Känner mig så nere... saknar den ju!
Samma låtar spelas om och om igen.
Som vanligt...
Jag vill öh. Spela sims typ. Haha.
Men det fungerar inte.
Så allra helst skulle jag vilja fota, men det är liksom natt ute.
Borde ha tagit med mig kameran när jag var ute förut.
Cutcut, varför?
Skrev en engelskauppsats om min kamera. Den blev sex och ett halvt a4 lång. Kändes bra.
Hm, ja...
Typ... känner för att snacka med någon. Bara om massa. Allt och ingenting. Men det finns bara typ en person jag vill och kan göra det med och det går inte. Det fungerar inte så.
Bara att inse liksom...
Ska fortsätta avnjuta min musik nu, prata lite med papi.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback