It's up to me and you

Tog en promenad i allt det vita innan det blev mörkt.
Jag blev sjukt sugen på att åka skidor och skridskor.
Jag längtar tills vintern kommit igång på riktigt!
Hittade lite bilder tagna med min mobilkamera förra vintern då jag precis fått telefonen:
Igår hade jag ju som sagt en liten fotosession med mig själv, haha!
Här har ni några bilder.
Allt var inspirerat av den här bilden som jag tog i somras.
Överredigerat, javisst!
Ska fixa bättre och snyggare när jag kommer till pappa imorgon.
Jag har ju prao och börjar veckan med att sitta hemma hela dagen, känns oerhört skönt!

Kommentarer
Frida säger:

Fina bilder sötan, vart ska du praoa? :) <3

2010-11-22 | 00:42:24
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Sofia säger:

Hej vackra du.

Måste bara säga att bilderna med nallen är sjuukt mysiga! Dör.

Hur fan kommer du på allt?

Jaja, tur du finns så du kan hjälpa mig också (a

Älskar dig.

2010-11-23 | 11:02:02
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback