Igår och idag!

Igår var jag och lekte hos Niclas.
Vi stekte pannkakor som vi åt tillsammans med köttbullar.
Det var... inte så jättegott, men det fungerade, haha!


För er som inte vet så är Niclas en viking och jättecool!

Jag gick omkring med en Actionfigur i fickan och var ännu coolare!

Det var en mycket bra och trevlig dag.

Här väntade vi på bussen för att åka hem till mig.


Vi väntade på att Sofia skulle dyka upp.

Sofia var fin som vanligt.

Fast vi tre tillsammans var sääääx.

Som sagt. Säääx.
Efter detta flummade vi mer och sen sov vi.

Idag gick vi ut och rastade min kamera. 
Den behövde det.

Det har varit ett bra och mysigt dygn med mycket skratt och en hel del allvarliga samtal som lett till många kramar.
Nu ska jag sova, för det behövs, Sofia och Niclas lät mig inte sova i natt...
Natti!

Kommentarer
Sofia säger:

Babu, älskar bilderna från "dagen efter kvällen" haha.

Ärligt, kärlek till oss! <3

2010-11-15 | 19:20:16
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback