IDOL x2

Iris - Linda Varg
TORSDAG:
Denna söta, fina, underbara tös bjöd med mig till Idol - genrepet.
Det var i Löfbergs Lila Arena och vi satt inte speciellt långt ifrån scenen.
Studiomannen Tobbe var asskön och lärde oss hur det går till under en livesändning.
Sedan kom Juryn.
Måste bara säga att Andreas är riktigt snygg och Anders är världens mysigaste.
Och när Juryn var på plats...
...då kom Peter Jihde. Inga, inga fel. Han är också fin.
Tobbe berättade att det skulle börja strax.
Så Peter började sjunga.
Idolerna presenterades och sjöng med.
Andreas Weise blev intervjuad backstage.
Innan han skulle uppträda.
Här väntar Jay Smith på att få uppträda. När han stod där vinkade jag och Maja till honom. Han vinkade tillbaka.
Sedan var det Linnea Henrikssons tur.
Och därefter var det Olle Hedbergs tur.
Han råkar vara en av Sveriges snyggaste, finaste, vackraste män. Och jag råkar vara dödligt kär i honom.
Minnah Karlssons tur.
Sedan kom de Idoler som åkt ut och satte sig framför oss.
Det var Daniel Norbegr och Geir Rönning.
Och Elin Blom och Linda Varg.
Weise's tur igen.
Han kollade under dansarnas klänningar... ;)
Jays andra låt.
Olles andra låt.
Minnahs tur att uppträda en andra gång.
Linneas andra uppträdande.
Jag och Maja lyckades gå ner till mitten, längst fram (till scenen) lagom till att alla Idolerna kom ut på scen och tackade.
Även de Idoler som åkt ut, som satt framför oss, kom ner på scen och sjöng All I Need Is You.
Herregud, såg nyss att världens vackraste Olle tittar rakt in i kameran på den här bilden...
(Det blev mest bilder på Olle under den här tiden... därför har jag inte så mycket variation.)
Haha, Jay tittar också in i kameran och Andreas är fin.
Sötaste Daniel.
Jay.
Jay, Daniel, Andreas och Geir.
Andreas när han är som vackrast... haha!
Fina Daniel och Olle.
Kommer inte lägga ut bilder från igår kväll eftersom att vi satt så högt upp att jag behöver redigera bilderna jag tog innan jag vågar lägga upp dem, haha.
Sitter och dricker cola. Har varit ensam sedan halv fem.
Gjort klart SO'n, fixat det här blogginlägget, fotat lite och badat. Tagit det lugnt hela kvällen alltså.
Imorgon ska jag bara vila inför praoveckan, haha, kommer bli najs!
Ska nog kolla på tv nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback