How can I decide what's right? When you're clouding up my mind

Den här känslan
som jag har är inte min
Den blev kvar här
Är den din?

När jag satte mig hade jag tonvis att skriva.
Texter, känslor och allt - tänkte få ut det.
Men när jag öppnar en tom sida för att skriva, då försvinner allt.
Mitt huvud blir vitt och tomt. Blankt.
Allt jag tänkte skriva är borta.
Så jag får väl berätta om idag istället.
Bara lite kort, kan inte ta allt, det blir... fel.
Jag lunchade som sagt med Maja, Isabelle och Frida idag, vi åt på Subway och det var redigt trevligt!
Sen tillbaka till Kanalkontoret och vara där i ungefär 40 minuter. Sen slutade jag för dagen.
Så jag knallade hem till pappa, la mig i soffan och började titta på Orphan, en skräckfilm. Vid tre började jag gå mot Norrstrand. Efter halv fyra satt jag i Filips kök. Hade en trevlig dag trots att han och Alma mobbade mig...
Vi får se vad som blir av det sista av den här kvällen. Imorgon vid halv nio kommer Sofia så då beger vi oss mot Sundsta. Efter det blir det att luncha med Alma och Sofia på Donken, sen hem med Sofia, fota lite och till sist Kanalkontoret. Åker med Tomas hem sen.
Vi får se vad som händer nu.
Men jag ska hålla mig i styr, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback