Håll i mig och släpp aldrig taget...

I väntan på orken för att börja städa dricker jag varmvitchoklad, läser OKEJ och är inne på facebook.
Inte bra, inte bra.
Snook - Oskar & Daniel dunkas i mitt rum för fullt och det kommer fortsätta så hela kvällen.
Ska en snabbis till kyrkogården sen och tända ljus vid graven. Det är ju Allhelgonaafton idag.

Älskar dig mormor. ♥


Igår vaknade jag upp med mina vackra, starka, underbara storasystrar.
De tar verkligen hand om sin lillasyster kan jag lova.
Mitt på dagen kom Sofia. Min bästa vän. Min ängel här på jorden.
Har saknat henne så otroligt mycket.
Kunde inte sluta krama om henne.
Så skönt att hon är hemma igen!
Vi drog hem till henne efter fem och tog in hästar, sen åkte vi ut till Snårstad.
Då hade vi handlat massa gott.
Vi fixade dipp&grönsaker.
Hade ett enormt mysigt och skönt dygn med Sofia.
Idag fick fick vi lyxfrukost gjord av min lillasyster.
Efter det tog vi en tur till IKEA, det var jobbigt, vi höll på att somna i bilen hem. Haha.
Släppte av Sofia hemma hos sig.

Kom hem, åt lunch, och nu har jag varit ute och gått.
Det är inge dåligt kallt ute!
Soet och fein utan smink? Ohyäz.
Och... och.. NU ska jag städa.
Måste ta tag i det.
Usch.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback