Frida(y)

Ännu en vecka har flugit förbi.
Det är rätt sjukt hur fort det går...
Efter ett härligt danspass tog jag bussen ner till stan med Sofia.
Vi satte oss på ett café och pratade i ungefär två timmar.

När hon skulle åka till Emma gick jag hem och duschade.
Sen dess har jag fixat musik, tagit bort Sims2, installerat Sims3 och varit allmänt bra. Som vanligt alltså!
Nu dunkas det Kent och vankas mat. Härligt, härligt.
Imorgon blir det Nissepisse och på söndag Alma och Gustav.
Måndag blir det Jonte och sen resten av veckan tränar jag och Niclas!
Känns riktigt gött.
Får se om jag hinner med skolarbete också... haha!
Soet_chey_95
Fint osminkad också, hihi!
Ska jobba lite med mitt bildarbete tänkte jag.
Hejs!

Kommentarer
Nikkäh säger:

Soet chey går på fest, eter kakor dricker lesk! :D

Får se om du lever i slutet av veckan? ;)

2010-11-12 | 23:56:48
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback