-

Okej. Ja.
Jag har tråkigare än tråkigast.
Men har också kommit på att det var längesedan jag gjorde en sån här grej...

Frågor om förhållanden

Är du singel?  - Sí.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Definitivt.

Är du kär just nu? - Inte vad jag vet, nej.


Frågor om dig själv

När fyller du år? - 21 juli varje år, höhö.

Vad har du på dig just nu? - Slappiskläder.

Vad är du bra på? - Jag är bäst - alltså bra på allt.

Annat

Hur mår du just nu? - Det är oklart (vet alltså inte), men inte överdrivet bra.

Vad är klockan? - För lite för att jag ska orka krypa upp i duschen...

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bilddagboken, Facebook och blogg.

Övrigt

Gillar du punk? - Måttligt.

Har du sminkat dig idag? - Jupp, var på gymnasiebesök ju?

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Självklart.

Vilket är ditt favoritband/artist? - För tillfället: Kent och MCR typ.

Vad gillar du för musik? - Allt i princip.

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - Säkerligen.

Har du fler än 3 jeans? - Jadå.

Har du fler än 5 tröjor? - Jupp.

Kärlek

Har du kysst någon idag? - Nej.

Har du ett förhållande? - Nope.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, aldrig.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHA, absolut inte...!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nja.. nej, det skulle jag nog inte.

Tror du att man kan bli kär över internet? - Jadå.

Annat

Vad har du för humor?- Extremt torr och dålig.

Kan du prata i timmar i telefon? - Beror på vem jag pratar med, men ja.

Samlar du på något? - Fotografier och tankar.


Nu kommer jag  inte blogga mer på länge, lovar!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback