Update: Midsommarafton & Midsommardagen

Igår hade jag det bäst, blev lite dåligt på natten precis innan vi drog hem, men tills dess var allt asbra!
Midsommarfirande blev det i Krillehöla/Ödemarken/Kristinehamn tillsammans med Amanda, Alma, Oskar, Emil, Johan och Mårten + typ tusen pers. Jag, Amanda och Alma var lekledare, precis som förra året och killarna var med och lekte, hahah, gud vad kul det var! Vi hade det bara allmänt mysigt, gjorde inget speciellt egentligen. Åkte hem vid ettiden, somnade efter två, fy fan vad jag är trött just nu. Sitter osminkad i oversizelinne och shorts. Ska på Gunnars avslutningsgudstjänst klockan tre, funderar på att fräscha upp mig lite innan dess... :)
NU tänkte jag slänga upp lite bilder på facebook, hörs senare (kanske).

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback