Och jag vet att det bara är fantasier.

Skolan idag var helt ok, tisdagar är dåliga dagar, men idag fungerade bra. Kom hem vid tre-tiden, blev att sola med en gång. När C också kom hem drog vi till Carli och köpte glass. Satt i solen och åt den, mysigt värre. Efter det skulle jag och Alma ner och leta skor till mig, självklart fanns de inte i 37, så vi fick cykla ut till Bergvik istället. Som tur var fanns det ett par 37'or kvar! Så nu har jag mina älskade skor.
Jag vet att det är en ganska dålig bild, men det är cam, så ni får överleva, kommer i vilket fall som helst ha skorna imorgon. :)
Ska nog göra mig i ordning snart, funderar på att spela The Sims när de andra går och lägger sig. (a)
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback