Kan inte förstå det, kan ni?

Okej, imorgon är det skolavslutning och jag kan inte förstå det, ändå gör jag jag inget annat än att tagga och förbereda. Idag har jag bestämt hur jag ska ha håret och också hur jag ska sminka mig.
Blir grönt, passar till mina ögon. ;)
Nej men allvarligt, blir det bra?

I alla fall, har varit hos pappa och hämtat grejer, varit ute och fotat med Klara och bara segat idag som alla andra dagar. Längtar så tills imorgon att det gör ont. Vill ha sommar.
Har en sista fråga, vad tror ni om att jag börjar lägga ut en "Dagens fråga"?
Låter det bra kanske? 

Ciao. :)

Kommentarer
Julia säger:

Grönt passa jättebra kör på det.. Det skulle va coolt ifall du körde dagens fråga men ett tips är veckans fråga istället så man hinner att längta lite. ;)

2010-06-10 | 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback