Sömn, jag kräver ingen sömn

Fast jo. Massor.
Gick upp tidigt i morse (kvart över sju!!!) för att åka in med Tomas.
Hade tänkt krypa ner i sängen när jag kom in till pappa, men nej då. Då har mina sängkläder blivit tvättade och sängen är obäddad. Var bara att krypa ner i soffan, slötitta på MTV, invirad i en filt. Dock var det inte världens bästa idé. Halvsov i princip hela tiden. Ända tills jag somnade på riktigt. Låg där som en liten gris när min syster väckte mig genom att klampa in i hallen och drämma igen dörren efter sig. Effektivt var det i alla fall...

Gick ut med henne en stund. Hon köpte två tidningar, sen satte jag mig här och läste bloggar, spelade lite töntiga spel. Nu ska jag nog sätta mig med min bok någonstans.
Började ju på en ny bok igår kväll efter att jag läst ut Boktjuven. Så nu är det Svart ängel av PC och Kristin Cast som gäller. Det är fjärde boken i serien House of Night. Vilket är den bästa, mest spännande, underbaraste vampyrserie jag läst. Efter det står fjärde boken i True Blood serien på tur. Död i andras ögon av Charlene Harris. Därefter Saker som aldrig händer som jag tror är skriven av Johanna Lindbäck (Lidbäck) minns inte riktigt.


Jaja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback