Sliten

Efter en härlig tjejkväll igår är jag helt slut.
Vi tänkte dygna, men ångrade oss strax innan sex, bestämde oss för att sova. Somnade kanske halv sju.
Sen vaknade jag och Sofia rätt tidigt på morgonen, pratade. Kom upp vid tolv, åt frukost och tittade på tv. Mamma kom och hämtade mig. Har duschat och nu är jag helt död här.
Saker händer, hela tiden. Allt är upp och ner och jag är så förvirrad.
Vet inte vad jag känner vet inte vad jag vill.
Vissa saker vet jag, frågan är om man kan få som man vill? Eller om det är helt otänkbart i den här världen...
Idag ska jag inte göra något, kanske tar en tur ut med kameran, vet inte riktigt.
Fundera, ta det lugnt.
Alla dagar ser likadana ut...
Nej, nu blir det lite Kent, känns skönt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback