Nu, då, här, där och överallt.



Ny tröja.
Härligt, härligt, jag som inte skulle köpa något mer...

Jaja, efter den extremt ansträngande skolan (var helt slut, på riktigt) så drog jag till stan med Sofia. Vi tänkte att det kunde vara en del av hennes födelsedagspresent då hon fyllde år igår.

Hon åkte för ca 40 minuter sen så jag är ensam nu.
Tror det blir en promenad senare, sen ska jag titta lite på läxan vi har. Är redan trött på skolan, haha.

Men tja, ska nog kolla på tv snart, haha. Har inget att göra...

En riktigt skön och bra låt innan jag drar:
Socker - Kent


Puss!

Kommentarer
Gústáv säger:

Ofta du går på promenad! :o

2010-08-26 | 20:04:09
Frida säger:

Sv; Gick inte ut, hann inte :(

2010-08-26 | 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback