Min syster, min andra hälft ♥

Syster, du är min klippa
som mitt liv byggs på
och jag kom för att berätta
jag hoppas du kan förstå

gröna ögon
lyser upp dig
där du står
och hur kan
någon annan
förneka det

Jag kom hit med en tyngd
men den känns lättare
sen jag mött dig

syster dy bör veta
att jag inte kan leva
utan dig

gröna ögon

Nu när du mår dåligt
vill jag sjunga för dig
För att du ska må bättre
och kunna skratta med mig

så därför ska jag berätta
att jag har en överraskning
till dig

För vi ska mysa
med film, godis och ansiktsmask
du och jag (och Sofia såklart)

Gröna ögon
gröna ögon

Syster du, är en klippa
som mitt liv byggs på



Låten mina systrar skrev till mig.


Jag älskar dig, Alma Cornelia Henningsson.



Kommentarer
alma säger:

syster, jag älskar dig över allt annat. Du är luften i mina lungor <3

2010-08-12 | 13:15:33
Bloggadress: http://sweetalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback