Läxor x 100389759485

Eller bara två... beror på hur man ser det.
Har gjort svenskaläxan och läxan vi fik i hemkunskap.
Suger. På riktigt, jag bara.. GAH! Orkar inte.
Jaja, nu är det gjort i alla fall.

Bara för det kommer jag bli bombad med läxor i ALLA andra ämnen under veckan.
Jahapp, that's life. Vill jag nu in på Broby får jag jobba för det! Riktigt hårt dessutom...

Val som ska göras, saker att tänka igenom.
Nej.
Lever i nuet. Försöker så gott jag kan i alla fall.
Försöker att ta det lugnt. Hur svårt det än är.
Var och hälsade på sjuklingen Filip idag. Stackars liten, haha.
Sen blev det att åka hem till pappa, hälsa på Alma och Rikard och sen bege sig mot obygden.
Ska äta nu, så, ja.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback