Det tär på mig

Ang min nya design... fick höra i skolan att den var tråkig. Har kvar den gamla stilmallen, så kan ju bara ändra tillbaka om jag vill.

Skolan idag var faktiskt bra, bortsett från att jag hade huvudvärk och mådde illa. Men jag tror att det nog beror på att jag är trött. Sov inte så mycket i natt... Det roligaste var gympan, hela klassen var bäst då. Volleybollmatch och alla skrattade och var glada. Kändes riktigt bra!

Fick vänta på bussen i typ 20 minuter, var hemma strax innan fyra. Åt en macka sen drog jag och syster ner på stan, köpte en bok som vi ska skriva recept i, bra att ha när man flyttar hemifrån... :)

Sen gick vi till biblioteket och nu sitter jag här.

Ska fika, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback