Ärlighet Respekt Kärlek

Jag är ofattbart trött, helt död i hela kroppen. Är rätt sugen på att gå ut en stund, bara för att frysa och lida lite. Men jag vet inte...
Dessutom har jag så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, klarade nyss ut ett jättetöntigt men underbart spel, Frizzle Fraz, så inte ens det kan jag spela...

Andra skoldagen idag, lektioner som vanligt - HEJ drygt.
Fullspäckat schema, med full fart hela dagen, sen lunch och långa lektioner.
Så jag och Sofia köpte en varsin Provia Active för att få lite energi då vi var som tröttast, extremt god och fungerade mycket bra! Blev ingen lunch, köpte macka. Det var äcklig fiskgratäng så... vi var inte ens in i matsalen.

Musiken var väl det bästa på dagen, den här terminens lektioner verkar bli bra.

När jag kom hem samtidigt som systra mi åt vi lite och sen cyklade vi iväg till RUSTA, våran favoritbutik. Blev att köpa godis (som vi proppat nu) och hårborttagningskräm. Haha, love på den.

Hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som om jag blir dissad av i princip hela Sveriges befolkning just nu.
Ciao!

Kommentarer
Frida - Foto & musik. säger:

Det är inte okej att bli dissad av halva Sveriges befolkning :c

Headern är fin <:

2010-08-25 | 20:44:35
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback