Aj aj aj

Skriver bara för att klaga, okej?
Åkte till skolan i morse, lite halv krasslig men tänkte att det skulle gå över.
Dock blev det bara värre och efter mentorsträffen (fatta redan innan första lektionen) åkte jag hem.
La mig och sov ett par timmar, eller, ja, sov gjorde jag väl inte. Men försökte.
Mamma kom och hämtade mig vid elva, gick och la mig igen så fort jag kom hem hit.
Så jag ha legat i sängen hela dagen, smsat, läst och lyssnat på musik.
Nu är jag död. Har inte känt mig så varm på några timmar, men nu sitter jag och fullkomligt svettas sönder... Får huvudvärk av att läsa en OKEJtidning och tugga tuggummi, så nej. Jag mår inte bra.
Jag får panik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback