R.I.P to the girl you used to see. her days are over baby

Illa att det kan vara sån skillnad på bara några timmar... hah.
Ligger i sängen nu och ska sova snart hade jag tänkt. Om jag får någon ro.
Försöker få allt att gå ihop just nu. De två kommande helgerna är kaos. Saker jag vill göra och saker jag måste göra. Vill inte, vill inte, vill inte behöva välja. Det blir inte direkt bättre av att jag panikar inför torsdag och fredag heller. Muntligt i engelska och jag måste skriva en inledning om något som jag inte vet vad och på fredag ska jag till sjukgymnasten. Fy...
Vill bara ha imorgon så jag får komma till skolan igen och få träna och få göra allt annat än att ligga i min säng och försöka få ordning på grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback