i'm ready for you

Amanda bloggade himla fint förut. Håller ni inte med?
Förutom att hon gav er alla virus när ni gick in på min blogg eftersom att det fanns en bild på Justin Bieber där... Förlåt♥
Mitt muntliga nationella gick faktiskt bra - jag tror att läraren var nöjd med mig.
Det var rätt enkelt, kan jag säga nu i efterhand, men innan var jag så nervös att jag höll på att kissa ner mig.
Nu ska jag springa ner till grannara med en sportbh och en femtiolapp och sedan ska jag försöka packa ner vad jag ska ha med mig till Amanda imorgon... Alltid lika svårt. Jag avskyr att packa, haha.
Sen ska jag möta Sofia på torget och så drar vi på Yoga!
Älskar att ta kort i motljus, hihihi, jag ser så brun ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback