good morning sunshines

Idag tog jag faktiskt sovmorgon.
Klockan ringde vid halv sex men jag låg kvar till tio över, hihi. Det var ett tag sedan det.
Nu sitter jag i alla fall vid mitt stora, feta, underbara skrivbord och äter frukost och panikar över att jag ska till sjukgymnasten.
Och här, ser ni paniken eller?!!?!?
Okej nej, inte jag heller... men det där var faktiskt några minuter sen. Jag ser mest trött ut, haha.
Och ni undrar säkert hur dum i huvudet jag är som är nervös inför att gå till en sjukgymnast, hm, det jag gör med.
Men hon lät så dryg i telefon att jag är rädd. Plus att jag har haft ont i armen de senaste dagarna men vill allra, allra, allra helst inte erkänna det och nu måste jag det.
I alla fall så har jag packat färdigt och allt är klart och jag kanskekanskekanske hinner med niotåget - jag hoppas det. Annars blir det så tight inpå min och Amandas extramatte. Men jag ska lämna min älskade babumacis hemma. Hjälp, hur ska jag klara mig tills på söndag??
Får klappa lite på Amandas då och då, hihi.
Men nu måste jag äta upp och åka om 25 minuter.
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback