en onsdagsmorgon

Började dagen med att i princip lyckas somna på tåget och alla gick av och jag satt kvar och sov. Men som tur var så var det en snäll tjej som petade på mig så jag vaknade. Tack!!!
Sedan fick jag cykla till skolan själv och jag har aldrig känt mig så mobbad. Skulle vilja kunna säga att det ska vara skönt med två veckors semester från Amanda - men det är det inte, huhu!
Nu gör jag allt annat än att jobba eftersom att jag inte orkar. Youtube och bloggar är roligare just nu än vad intervjutext och historiaarbete är. Men jag tar tag i det snart.
I eftermiddag ska jag iväg och träna istället för att ligga ute i solen och bränna mig ännu mer - duktig tjej vaa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback