bilder på mat och mig och sånt

Hejhejhejhej, här sitter jag och äter.
Och nej, jag veet att man inte ska äta efter typ klockan åtta - men det är ju äpple-curry-wok. Min favorit. Det går ju faktiskt inte att låta bli då.
En något mer fin bild. Förresten så var det ju otroligt bra ljus här i mitt fina kök! Jag ser ju jättebrun ut!
Hihihihi. Är på superduperhumör och älskar mitt liv och allt och alla. Det är som om jag vore hög eller något!
Nej men nu ska jag faktiskt sova snart.
Och om ni är riktigt snälla så kanske kanske kanske jag kan sno bilder från Sofia från ikväll, bra va??
Hörs imorgon, puss!


FÖRRESTEN, igen!!!

Klockan är snart halv elva och det är 19.2 grader ute.
Hörde jag någon klaga?
-Nej, tyckte väl det.
Säger ju att livet leeekeeer!

Kommentarer
Daniel säger:

jag klagar!!!

2012-05-24 | 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback