our tired hearts were beating as one

Nu är det en otroligt trött Frida som hänger här.
Ungefär som i morse då. Fast jag är tröttare än vad jag ser ut att vara på bilderna - eftersom att de är från igår, he he he.
Nu är jag några blåmärken, skratt och erfarenheter rikare. Fick också trevliga, eller?, blickar på mig från några importer, kul. Det var härligt i alla fall. Insåg först nu hur mycket jag saknat vattnet och att simma.

Nu ska jag sova. Eller snart i alla fall. Först måste jag läsa ihjäl mig i den här boken som jag råkade hitta idag när jag lämnade tillbaka en annan. Oops.
Det märks att det blir varmare och att jag blir varmare och på bättre humör. Då läser jag mer. Vilket behövs. Verkligen behövs.
Imorgon kan jag visa er bokhögen som bara väntar på mig? Bra, ja.
Puss! Sov fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback