i hela mitt liv har jag hört en sång, hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar och de 999 saker som jag aldrig skulle göra de vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Idag är jag precis som alla andra.

¶ Jag har Kent's senaste låt som rubrik.
¶ Lägger ut live-videon så mina fina läsare kan ta del av min senaste kärlek.
¶ Ska kötta på gymmet vid halv sju för att bli smal och passa in.
¶ Råkade äta ingenting i skolan idag av samma anledning, typ.
¶ Tar bilder där jag har halva håret för ansiktet och plutande läppar för att jag är så f1 k0ol och råbejb liksom.
¶ Hade lika gärna kunnat gå på Sundsta, för sluta tidigare fick jag göra också.

Fast när jag tänker efter är jag ju en sjukt originell estetare.
Kan utan problem säga att jag inte är som någon annan, jag har genomgått regression tillsammans med Amanda och springer runt som en treåring på skolan.
Och ja, jag är fortarande cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback