frittis och pandis

Nu ska vi kolla på vad jag och Amanda gjort den senaste tiden.
Vår engelsklärares kontor.
Äta kaka like a baws.
Nattväntan.
Fotodokumentation av vårat liv - skickas till alla vänner på Viber.
Mer livsdokumentation på tåget.
Shoppingcenterspring.
SÅ SJUKT LÄSKIG JAG TYP DOG
- VETTSKRÄ[email protected]

Bäver med lösögonfransar...

ROLIGASTE NÅGONSIN.

Usch...
134/140 och jag skulle få den på mig, heheheh.
Men fin va?





Vi fick ballonger av norska clowner som fick oss att pussa dem i gengäld.

Fina tjejer med likadana skor, onepiece och likadan frisyr inför ett Konsumbesök.
Inte fullt lika fina...
Sen var vi snygga igen och taggade Parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback