låt honom veta att inget är som förr

Åh, jag får psykbryt på weheartit. Det är helt fullt av bilder och annat dret på och om One Direction.
Jag orkaaar inte.
Usch.
Hade tänkt samla ihop lite av det senaste finaste därifrån som ska få hamna här. Fint va?
Annars har jag läst bipackssedeln för mina Voltaren T-tabletter (ni vet de där man måste vara 18 för att äta...? he he he) och jag kommer nog dö om man ska tro vad det står där.
I övrigt har jag så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Smärtan har gått ända bak i ryggen nu, fyyy.
Ska nog titta på Misfits för att känna mig mindre ensam och tycka mindre synd om mig.
Behöver en dos av Nathan Young känner jag.
Just nu.

Kommentarer
Ellen säger:

Nathan/Robert är så snyyyygg!!!

2012-01-30 | 20:55:35
Bloggadress: http://ellenjohannaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback