winter is coming


Så här mycket nytta gjorde min assistent igår... Tänker aldrig mer ta med honom ut för att hjälpa mig!

Idag är det kallt ute var det första jag tänkte när jag vaknade, eller typ i alla fall, det första var väl att jag var arg för att det var tidigt och att jag är cp som inte kan använda mina armar, men sen tänkte jag att det var kallt.
Och sen började det snöa. Och fortsatte snöa. Och slutade aldrig snöa.
Inte för att jag har något emot snö. Jag gillar vinter. Men jag trivdes i vårsolen. Så som det var på bilderna här uppe.
Så det har blivit en mysig innedag då jag mest har lyssnat på Alma som försökt låta som en katt.
Klockan sex ska jag vara hos Maja med tjejerna så ska vi ha andra halvan av vårat Harry Potter-maraton. Det blir mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback