lite tankar

Min lillasyster har ju flyttat ut ur mitt rum nu så jag tänkte visa hur jag tänker lite.
Det blev en mörk bild på grund av att jag står vid fönstret med kameran. Men tänk er hela den här väggen fylld med drömfångare i olika storlekar och olika nyanser av brunt och beige. Skulle vara fint va?
Här inväntar jag ett stort skrivbord i mörkt trä. Det ska stå där alla elektroniska prylarna är.
Ska skaffa mig ett fint bord som matchar allt annat trä i mitt rum. Det ska stå där den fula kassen med skit står.
Här ska jag ha bokhyllor. Helst en hörnbokhylla i mörkt trä. Ska leta på gamla ställen.
Den här spegeln ska upp på väggen.
Den ska sitta där.
Och jag ska skaffa ett nytt nattduksbord. Helst en kista typ.
Annars har jag en ny plånbok,
och en ny tröja.
Nu ska jag strax åka till mamma och packa och sedan åka till Branäs. Niiice.
Ska oss att lyssna på min ipod i bilen.

Kommentarer
clara säger:

Låter som de kommer bli skit fint ju!!! :))

2012-02-09 | 18:07:54
Bloggadress: http://louiseclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback