jag kan vara vem helst du vill att jag ska vara

Jo men det går bara bra vet du.
När man är så snygg som jag får man ju alla killar man vill ha, right?
Han var där i torsdags när mami bokade bord, sen var han inte där när vi var där igår kväll (ville gråta) sen såg vi honom där idag när vi var på afterskii på övervåningen (fortfarande dödligt snygg) och han kaaaanske är där imorgon när vi ska äta lunch.
Dör för honom.
Nu ska jag fortsätta att dö av ont i min arm som jag har fuckat upp igen.
Hade idrott i onsdags och mitt otroliga minne talade inte om för mig att jag precis blivit frisk och inte borde hänga i ringar, stå på händer eller vränga katt.
Och idag har jag åkt snowboard. Okej tänker ni, man använder ju inte armarna, duh?
Men förutom att man spänner dem för att hålla balansen så landar man på dem!! Plus att jag är så där otroligt smidig och inte kan ställa mig upp normalt utan måste snurra runt till mage vilket innebär att jag rullar på armen.
Så, tycker ni synd om mig nu?

Kommentarer
Anonym säger:

Smyg ta kort på han, bryt mot lagen, skapa kaoz!

2012-02-11 | 22:10:55
Bloggadress: http://eafuckingpl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback