det måste vara på liv och död

Sitter vid vårat "lilla" bord helt själv i skolan. Har kört fast totalt med min reflektion över ideologiarbetet som vi har jobbat med på Samhällskunskapen och Historian. Frågan är hur vårat samhälle skulle se ut om 50 år om just vårat partiprogram genomfördes. He he he he. Ingen aning, hej hej.
Som tuur är får vi fortsätta imorgon. 
Idag är en väldigt neutral dag känner jag.
Jag är gul typ, eller grå om man vill se det så istället.
Annars vill jag ha massor av drömfångare och att Klara ska flytta ut ur mitt rum.
Dagen igår var bra i alla fall.
Var på irriterande bra humör när jag vaknade. Precis, irriterande.
Skoldagen flög iväg och jag var mest trött och skrattade och orkade inte jobba och så där.
Sen åkte jag buss hem och mötte upp Sofia på stan för en fika.
Fikan innebar en varsin chailatte på Söta Grodan. Den tog lång tid och övergick till middag.
För så gör man ju. Fikar först och äter mat sen. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback