let's do this

Nu ska jag till skolan om bara tio minuter.
För idag ska jag dit. Efter att ha varit hemma två dagar ska jag nu tillbaka.

Det låter som världens grej, och det är det kanske också...
Åtminstone för mig. Eftersom att jag vet och känner hur hela min kropp säger emot. Hur mitt huvud tycker att det vore så mycket bättre att bara vara hemma och sova. Men det är väl det allting handlar om kanske? Att våga och kunna försöka trotsa sig själv och sitt eget huvud.
Nu ska jag dit i alla fall. Och jag ska gå en hel dag utan att tänka och vara ledsen. Jag ska låta skolan göra sitt jobb och få mig sysselsatt med annat.
Och pappa, du måste ha din dropbox-fil-sak "in public" eller något. Annars kan ingen se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback