yeah i'm fine. i'm just having an allergic reaction to the universe.

Jag är knepig idag.
Har humörsvängningar. Stoora svängar.
Ena sekunden är jag jättenere och vill bara sova, nästa är jag så arg att jag vill gråta och sen är jag helt plötsligt fnissig och jättefantasifull.
Dagar som idag orkar jag inte riktigt med mig själv.
Dagar som idag vill jag bara ändra på mig.
Allt jag är.
Fast det kan man ju inte...
Blev ingen kisse idag utan vi hämtar henne imorgon kväll istället. Längtar ihjäl mig!
Kvällens vill ha; Kent-saker, Inspiration, Siri.
Kvällens önskan; Att jag kunde fota. Fast jag kan inte.
Kvällens bästa; Kent och Winnerbäck tror jag att det får bli.
Kvällens sämsta; Jag själv.
Och bara för att göra saker lite roligare;
Inte idag, om någon inte kan gissa det alltså.

Kommentarer

taef

2011-10-29 | 11:09:05

taef



2011-10-29 | 11:19:49
Bloggadress: http://taef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback